GYIK

Gyakori kérdések

 

Kérdéseimmel, észrevételeimmel hova fordulhatok?
Keresse ügyfélszolgálatunkat az webshop@stavmat.hu e-mail címen vagy a +36-80/620-000 telefonszámon.

Bárhova kérhetek kiszállítást?
Az ország teljes területére szállítunk, egységes áron.

Minél messzebb kérem a szállítást annál magasabb a szállítási költség?
A STAVMAT webshop szállítási költségei súlyalapúak, így nem függ attól, hogy milyen messzire szállítunk.

Van a termékekre garancia?
Igen. Minden termékre – termékkörtől függően – egyedi garanciális feltételek vonatkoznak.

A feltüntetett árak az Áfát tartalmazzák?
Igen, ezek az árak minden esetben tartalmazzák az Áfát.

Hol tekinthetők meg a webshopon bemutatott termékek?
A legtöbb termék megtekinthető telephelyeinken.

Átvehetem a termékeket személyesen is?
Egyeztetett szállítási határidővel a STAVMAT PONTOKON átvehetők személyesen is a megrendelt termékek.

Amennyiben STAVMAT Ponton veszem át a megrendelt terméket akkor is ki kell fizetnem a szállítást?
Ebben az esetben nem kell szállítási költséget fizetnie. A STAVMAT Ponton történő átvétel ingyenes, mivel az adott telephelyre történő átszállításra, odajuttatásra nem minden esetben tudunk “időgaranciát” vállalni.

Mikor kapom meg a számlát a vásárlásomról?
A számlát minden esetben mellékeljük a küldeményhez.

Biztosítanak segítséget az áru mozgatásához? Lesz aki beviszi a házba?
A szállítást a Magyar Posta Logisztika „háztól-házig” végzi. Szerződés szerint a kézbesítő az áru mozgatására – az autóról történő lepakoláson túl – nem kötelezhető. Ezért kérjük a megrendelőinket, hogy biztosítsanak maguk mellé segítséget az áru átvételekor.

Mikor kapom meg a megrendelt árut?
A szállítási határidőt több dolog befolyásolhatja ( Pl. raktárkészlet, fizetési mód ). Minden megrendelés visszaigazolásakor meghatározzuk a szállítás napját. Készletes termék esetén akár már 3 nap alatt címre tudjuk szállítani a megrendelt termék(ek)et. Amennyiben az itt leírtaktól – bármilyen okból kifolyólag – előreláthatóan eltérünk, mindenképp időben jelezzük.

Milyen napszakban szállítanak?
A szállítócég gyűjtőfuvarban szállítja ki a küldeményeket, ezért pontos napszakot nem áll módunkban meghatározni. Viszont van mód csomagkövetésre, elektronikus előrejelzésre.

Mi történik ha épp nem tartózkodom a szállítási címen?
A Magyar Posta Logisztika a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Valamint a megrendelés során megadott telefonszámon az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. A küldemény kiszállításának harmadik kísérlete már külön egyeztetés alapján – esetlegesen felárral – oldható meg.

Hogy tudom kifizetni a megrendelt árut?
Előreutalással vagy utánvétes fizetéssel van lehetőség kiegyenlíteni a számlát. Személyes átvétel esetén van lehetőség készpénzes vagy bankkártyás fizetésre.

Mi a teendő ha előreutalással szeretnék fizetni?
Amennyiben előreutalással szeretne fizetni, legyen kedves megvárni az ügyfélszolgálat visszaigazolását – speciális esetben egyéb kapcsolatfelvételt – és azután utaljon a megadott bankszámlaszámra, véglegesített megrendelés visszaigazolás és/vagy előlegbekérő alapján. Az utalás alapjául szolgáló dokumentum sorszámát kérjük a közleményben feltüntetni. A megrendelést minden esetben az utalás beérkezte után áll módunkban teljesíteni.

Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?
A Profil oldalra belépve bármikor könnyedén módosíthatja a korábban megadott adatait.

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?
Amennyiben regisztrált vásárlónk, a Profil oldalra belépve megtekintheti a korábbi megrendeléseit.

Hol tekinthetem meg az Általános Szerződési Feltételeket?
Az Általános Szerződési Feltételeket bármikor megtekintheti, letöltheti a weboldalról.

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?
Amennyiben regisztrált vásárlóként adott le megrendelést, a Profil oldalra belépve megtekintheti a folyamatban lévő megrendeléseinek státuszát.

Lemondhatom a megrendelésemet? Elállhatok a megrendeléstől?
Az internetes vásárlásokra a 17/1999. (II. 5.) számú, a a távollevők között kötött szerződésekről szóló kormány rendelet vonatkozik. Amíg a szállítmány nem került feladásra lehetőség van a rendelés lemondására. Amennyiben a megrendelt termék(ek) már kiszállításra kerültek a rendelet szerinti elállásra van lehetőség. Elállás esetén a visszaszállításról a megrendelőnek kell gondoskodnia. Az elállás a következőkre nem vonatkozik: nem rendeltetésszerűen használt vagy sérült termékekre, személyhez kötött, egyedi megrendelésekre

Rendelésem utólagos módosítására van lehetőség?
Természetesen a szállítmány feladása előtt van lehetőség a módosításra. Speciális, egyedi megrendelés esetén ez a megrendelés státuszától függhet.

Mit tegyek ha olyan terméket keresek ami nem szerepel a webshop kínálatában?
Vegye fel a kapcsolatot a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeken ügyfélszolgálatunkkal. Találunk megoldást!

Hogy működik a ‘Készletkisöprés’ termék rendelések kiszolgálása?
A Készletkisöprés termék rendeléseket a beérkező rendelések időrendi sorrendje szerint szolgáljuk ki.

Mik lehetnek a leértékelés okai?
A leértékelés oka lehet a termék sérült vagy hiányos csomagolása, a termék kifuttatása saját készletről, régi beszerzés, minimális – a termék funkcióját nem érintő – sérülés, esztétikai hiba stb. Leértékelt termék megrendelése esetén minden esetben kérjen tájékoztatást a leértékelés okáról az ügyintézőtől!

Mit jelent az, hogy az  “Árak kizárólag a készlet erejéig érvényesek!” ?
Ezt azoknál a termékeknél írjuk ki amelyek készleten rendelkezésünkre állnak egy korábbi beszerzésből és a jelenlegi “árfolyamhoz” képest jobb áron tudjuk kínálni. Amennyiben ettől nagyobb mennyiséget szeretne, nem tudjuk a webshopon megadott árat biztosítani.

Mit jelent, hogy „Csak STAVMAT Ponton átvehető!” egy termék?
Egyes termékek kiszállítása nem megoldható, körülményes, a szállítás ár/érték aránya nem gazdaságos. Ezek a termékek is rendelhetők, kosárba tehetők, viszont csak STAVMAT Pontos átvételt tudnunk biztosítani. Ha ezekkel a termékekkel más (kiszállítható) terméket is rendel, a komplett rendelést csak STAVMAT Ponton veheti át. Amennyiben a kiszállítható terméket nem STAVMAT ponton szeretné átvenni, szeretne kiszállítást kérni (házhoz, Posta Pontra, MOL Pontra) akkor külön megrendelésben van lehetőség ezt megtenni, így tud Önnek megfelelő szállítási módot választani.