STAVMAT közép-európai építőanyag kereskedés, építőanyag kereskedő hálózat, tüzép
Ügyfélszolgálat: 06-80/620-000 H-P: 08:00 - 16:00

Gyik

Gyakori kérdések
 

Kérdéseimmel, észrevételeimmel hova fordulhatok?
Keresse ügyfélszolgálatunkat az webshop@stavmat.hu e-mail címen vagy a +36-80/620-000 telefonszámon.

Figyelem! A megnövekedett bejövő hívások miatt telefonos ügyfélszolgálatunk várakozási ideje akár 30 perc is lehet. Kérjük, ha teheti vegye fel velünk írásban a kapcsolatot.
Megértését köszönjük!

A honlapon feltüntetett árak kizárólag webshopon keresztül történő megrendelés esetén érvényesek. A STAVMAT kereskedések árai és a webshopon elérhető árak, akciók eltérhetnek egymástól.

A termék van készleten?

A termékek mellett feltüntettjük a várható szállítási határidőt, rendelést követően minden esetben visszaigazolást küldünk a pontos mennyiség ismeretében.
Kollégáink megrendelést követően legkésöbb 24 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot és egyeztettnek a várható szállítási/átvételi idővel kapcsolatosan.

Bárhova kérhetek kiszállítást?
Az ország teljes területére szállítunk, egységes áron.
Szállítási feltételeink

Minél messzebb kérem a szállítást annál magasabb a szállítási költség?
A STAVMAT webshop szállítási költségei súly és méret alapúak, így nem függ attól, hogy milyen messzire szállítunk.

Van a termékekre garancia?
Igen. Minden termékre – termékkörtől függően – egyedi garanciális feltételek vonatkoznak.

A feltüntetett árak az Áfát tartalmazzák?
Igen, ezek az árak minden esetben tartalmazzák az Áfát.

Hol tekinthetők meg a webshopon bemutatott termékek?
A legtöbb termék megtekinthető telephelyeinken.

Átvehetem a termékeket személyesen is?
Visszaigazolást követően a STAVMAT átvételi pontokon átvehetők személyesen is a megrendelt termékek.
Webshopunk több ezer terméke közül nem mindegyik érhető el azonnal minden átvételi pontunkon!
Kérjük, hogy mielőtt személyesen átvenné a terméket a kiválasztott STAVMAT ponton, várja meg ügyfélszolgálatunk visszaigazolását, hogy a termék átvehető! 

Amennyiben STAVMAT átvételi ponton veszem át a megrendelt terméket akkor is ki kell fizetnem a szállítást?
Ebben az esetben nem kell szállítási költséget fizetnie. A STAVMAT átvételi ponton történő átvétel ingyenes.

Mikor kapom meg a számlát a vásárlásomról?
A számlát minden esetben mellékeljük a küldeményhez.

Biztosítanak segítséget az áru mozgatásához? Lesz aki beviszi a házba?
A szállítást a CS-80 futárszolgálat vagy a Magyar Posta Logisztika „háztól-házig” végzi. Szerződés szerint a kézbesítő az áru mozgatására – az autóról történő lepakoláson túl – nem kötelezhető. Ezért kérjük a megrendelőinket, hogy biztosítsanak maguk mellé segítséget az áru átvételekor.

Mikor kapom meg a megrendelt árut?
A szállítási határidőt több dolog befolyásolhatja ( Pl. a megrendelés mennyisége, raktárkészlet, fizetési mód ). Minden megrendelés visszaigazolásakor meghatározzuk a várható szállítási időpontot. Készletes termék esetén akár már 3 nap alatt címre tudjuk szállítani a megrendelt termék(ek)et. Amennyiben az itt leírtaktól – bármilyen okból kifolyólag – előreláthatóan eltérünk, mindenképp időben jelezzük.

Milyen napszakban szállítanak?
A szállítócég gyűjtőfuvarban szállítja ki a küldeményeket, ezért pontos napszakot nem áll módunkban meghatározni. Viszont van mód csomagkövetésre, elektronikus előrejelzésre.

Mi történik ha épp nem tartózkodom a szállítási címen?
A Magyar Posta Logisztika a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Valamint a megrendelés során megadott telefonszámon az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. A küldemény kiszállításának harmadik kísérlete már külön egyeztetés alapján – esetlegesen felárral – oldható meg.

Hogy tudom kifizetni a megrendelt árut?
Online kártya, előreutalás vagy utánvétes fizetéssel van lehetőség kiegyenlíteni a számlát. Személyes átvétel esetén van lehetőség készpénzes vagy bankkártyás fizetésre.

Mi a teendő ha előreutalással szeretnék fizetni?
Amennyiben előreutalással szeretne fizetni, legyen kedves megvárni az ügyfélszolgálat visszaigazolását – speciális esetben egyéb kapcsolatfelvételt – és azután utaljon a megadott bankszámlaszámra, véglegesített megrendelés visszaigazolás és/vagy előlegbekérő alapján. Az utalás alapjául szolgáló dokumentum sorszámát kérjük a közleményben feltüntetni. A megrendelést minden esetben az utalás beérkezte után áll módunkban teljesíteni.

Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?
A Profil oldalra belépve bármikor könnyedén módosíthatja a korábban megadott adatait.

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?
Amennyiben regisztrált vásárlónk, a Profil oldalra belépve megtekintheti a korábbi megrendeléseit.

Hol tekinthetem meg az Általános Szerződési Feltételeket?
Az Általános Szerződési Feltételeket bármikor megtekintheti, letöltheti a weboldalról.

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?
Amennyiben regisztrált vásárlóként adott le megrendelést, a Profil oldalra belépve megtekintheti a folyamatban lévő megrendeléseinek státuszát.

Lemondhatom a megrendelésemet? Elállhatok a megrendeléstől?
Az internetes vásárlásokra a 17/1999. (II. 5.) számú, a a távollevők között kötött szerződésekről szóló kormány rendelet vonatkozik. Amíg a szállítmány nem került feladásra lehetőség van a rendelés lemondására. Amennyiben a megrendelt termék(ek) már kiszállításra kerültek a rendelet szerinti elállásra van lehetőség. Elállás esetén a visszaszállításról a megrendelőnek kell gondoskodnia. Az elállás a következőkre nem vonatkozik: nem rendeltetésszerűen használt vagy sérült termékekre, személyhez kötött, egyedi megrendelésekre.

Rendelésem utólagos módosítására van lehetőség?
Természetesen a szállítmány feladása előtt van lehetőség a módosításra. Speciális, egyedi megrendelés esetén ez a megrendelés státuszától függhet.

Mit tegyek ha olyan terméket keresek ami nem szerepel a webshop kínálatában?
Vegye fel a kapcsolatot a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeken ügyfélszolgálatunkkal. Találunk megoldást!

Mit jelent az, hogy az  “Árak kizárólag a készlet erejéig érvényesek!” ?
Ezt azoknál a termékeknél írjuk ki amelyek készleten rendelkezésünkre állnak egy korábbi beszerzésből és a jelenlegi “árfolyamhoz” képest jobb áron tudjuk kínálni. Amennyiben ettől nagyobb mennyiséget szeretne, nem tudjuk a webshopon megadott árat biztosítani.

Mit jelent, hogy „Csak STAVMAT Ponton átvehető!” egy termék?
Egyes termékek kiszállítása nem megoldható, körülményes, a szállítás ár/érték aránya nem gazdaságos. Ezek a termékek is rendelhetők, kosárba tehetők, viszont csak STAVMAT Pontos átvételt tudnunk biztosítani. Ha ezekkel a termékekkel más (kiszállítható) terméket is rendel, a komplett rendelést csak STAVMAT Ponton veheti át. Amennyiben a kiszállítható terméket nem STAVMAT ponton szeretné átvenni, szeretne kiszállítást kérni (házhoz, Posta Pontra, MOL Pontra) akkor külön megrendelésben van lehetőség ezt megtenni, így tud Önnek megfelelő szállítási módot választani.

Hikoki G13SN2 Sarokcsiszoló Kofferrel és ajándék gyémánttárcsával

125 mm, csúszókapcsolóval, 10 500 ford./perc: 266 mm; 2,0 kg
Erős, 900 W-os motor
Hatékony munkavégzés
Puha, kényelmes markolat
Oldalfogantyú, kulcs

ST line Hobbybeton 25kg

Könnyen bedolgozható, felhasználásra kész beton, barkács célokra.

Műanyag gyeprács 50x50cm

4 cm magas. 1m = 4,4 db az illesztések miatt. Megfelelő talaj rétegrend esetében 2 300 tonna/m . 3,5 t gördülő terhet képes elviselni.
Sötétzöld és fekete színben elérhető.