STAVMAT közép-európai építőanyag kereskedés, építőanyag kereskedő hálózat, tüzép
Ügyfélszolgálat: 06-80/620-000 H-P: 08:00 - 16:00

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 

Letölthető PDF formátum

A jelen ÁSZF határozza meg a STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. (a továbbiakban a „Szolgáltató”) kizárólagos tulajdonában álló és általa működtetett www.stshop.hu weboldal és online webáruház (a továbbiakban a „Honlap”) magyarországi felhasználásnak feltételeit.

A Honlap használatával Ön tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat. Amennyiben Ön nem ért egyet az alábbiakkal, kérjük a Honlapot ne használja.

1.  A Szolgáltató adatai
Név: STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt.
A Szolgáltató székhelyének postacíme: 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3.
Telefonszám: + 36 80 620-000 (ingyenesen hívható “zöld” szám)
Elektronikus levelezési cím: webshop@stavmat.hu
Adószám: 10921302-2-44
Cégjegyzékszám: 01-10-042495

Ügyfélszolgálati idő:
Munkanapokon reggel 8 órától délután 16 óráig.
Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltatónál nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi törvény szerinti magatartási kódex.

1/A. Tárhelyszolgáltató és webáruház fejlesztő adatai:
NeoSoft Informatikai Szolgáltató Kft
8000 Székesfehérvár, Távírda utca 2/A Torony Irodaház, II. emelet 1.
Telefon: +36 22 503 603
Központi email: info@neosoft.hu

2.  A szerződés tárgya

1.   Az Ön és a Szolgáltató között létrejövő szerződés tárgyát minden esetben a Szolgáltató által forgalmazott és a Honlapon feltüntetett áruk („Termékek”) jelentik. A Termékek lényeges tulajdonságairól a Honlapon – az adott terméket kiválasztva – kaphat tájékoztatást. A Holnapon a Termékekről található képek tájékoztató jellegűek. A termékjellemzők és -színek előzetes értesítés nélkül változhatnak, és eltérhetnek a Honlapon látottaktól.

2.   A Szolgáltató a megfelelő gondossággal kezeli a Honlapon szereplő információkat, azonban azokban változás, elírás mindezek ellenére lehetséges. Az adatbázisban szereplő esetleges nyilvánvaló hibákért, elírásokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

3.   Amennyiben a Honlapon szereplő információ a tudatos fogyasztótól elvárható ésszerű eljárás mellett homályosnak, hiányosnak, vagy ellentmondónak tűnik, úgy javasoljuk a Szolgáltató ügyfélszolgálatának megkeresését az 1. pontban megadott,  ingyenesen hívható “zöld” számon vagy elektronikus levelezési címen. Ennek elmaradásából eredő hátrányos következményekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

3.  A szerződéskötés technikai lépései

1.   A Honlapról történő megrendeléshez nem szükséges regisztráció. A megrendelés leadásakor meg kell adni az Ön által használt e-mail címet valamint a megrendelés teljesítéséhez szükséges egyéb adatokat: számlázási/szállítási cím, telefonszám, megjegyzések. A tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. Amennyiben Ön bármilyen adatot tévesen adott meg, kérjük, ha Ön már regisztrált ügyfelünk, a felhasználó felületbe belépve javítsa ki, vagy haladéktalanul jelezze a hibát irányunkba az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén.

2.   Amennyiben Ön regisztrálni szeretne, úgy annak menete az alábbi:
A regisztráció elektronikusan, egy adatlap kitöltése és elküldése útján történik a Honlapon keresztül, és feltétele, hogy a felhasználó a jelen ÁSZF-et elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szolgáltató jogosult visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs adatlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra lehet következtetni, hogy a regisztráció célja nem a Honlap rendeltetésszerű használata. A Szolgáltató jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a Honlap használata (böngészés, illetve megrendelés) esetén a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.
A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodó szervezet esetében az arra jogosult, vagy felhatalmazott személy járhat el.
Korábban már regisztrált felhasználóink akár a kosár összeállítása előtt, akár utána a Honlap jobb felső sarkában található „bejelentkezés” funkcióval, e-mailcímük és jelszavuk beírásával tudnak bejelentkezni.
A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor megszüntetheti: ehhez először be kell lépnie felhasználónevével és jelszavával, majd a „Regisztráció törlése” gombra kattintva törölhető a regisztráció.

3.   A Honlapon Ön elektronikus úton leadott megrendeléssel tud vásárolni. A megrendelés menete a következő:

– Ön kiválasztja a megrendelni kívánt terméket és megadja darabszámát, majd azt a megfelelő gombra kattintva „Kosárba helyezi”;
– A megrendelendő termékeket „Kosaram véglegesítése” felületen ellenőrizheti.
– A „Szállítás és átvétel módja” felületen szükséges a szállítási adatokat megadni és a fizetési módot kiválasztani.
– A „Fizetési adatok megadása” felületen lehet a megrendelő adatait és a számlázási adatokat rögzíteni.
– Regisztrált vásárlók esetén a megrendelő adatai, a szállítási és számlázási adatok automatikusan megjelennek. Kérjük, ellenőrizze, és szükség esetén javítsa a regisztráció során megadott személyes adatait, illetve adja meg a számlázási és szállítási adatokat, amennyiben elírás történt azok a regisztráció során megadott adatoktól eltérnek.
– A „Megrendelés lezárása” felületen lehet a fizetendő összeget ellenőrizni.
– Kérjük, olvassa el figyelmesen a Szolgáltatónak az esetleges fuvarozási korlátozásokra vonatkozó tájékoztatását;
– Amennyiben egyetért, jelölje be a következő rubrikákat:

·       „Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket”

·       „Elolvastam és elfogadom az Adatvédelmi és adatkezelési Szabályzatban foglalt rendelkezéseket, és az abban foglaltak szerint hozzájárulok adataim kezeléséhez;

·       „Feliratkozom a STAVMAT hírlevélre”

– A megrendelése véglegesítéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

A vásárló a “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintásával kötelező érvényű ajánlatot tesz a bevásárlókosárban található Termék(ek) megvételére, és ezzel elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket.

4.   A megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezését a Szolgáltató automatikus elektronikus értesítésben erősíti meg az Ön által megadott e-mail címre küldött elektronikus üzenettel, amely azt igazolja, hogy az Ön megrendelését a Szolgáltató megkapta. A megrendelés beérkezéséről küldött értesítés nem tekinthető az Ön megrendelésének elfogadásának, tehát ezen automatikus szolgáltató értesítés megküldése még nem eredményez a felek között szerződést.

5.   A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a Szolgáltató külön elektronikus üzenetben megküldi a megrendelés visszaigazolását. A megrendelés visszaigazolásában a Szolgáltató jól látható módon és egyértelműen tájékoztatja Önt a megrendeléssel érintett Termékek típusáról és darabszámáról, a megrendeléssel érintett Termékek lényeges tulajdonságairól; a Termékek bruttó vételáráról, és a várható szállítási költségről és esetleges egyéb költségekről, díjakról, a várható szállítási határidőről. A Szolgáltató a visszaigazolásban a legkevésbé költséges, szokásos szállítási módra vonatkozó díjakról nyújt tájékoztatást. Ha ettől eltérő szállítási módot kíván igénybe venni, azt kérjük, jelezze munkatársunknak.

6.   Nem terheli a Szolgáltatót semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve az e-mail fiók tárhely telítettsége miatt az számára nem hozzáférhető.

7.   A megrendelés visszaigazolásával távollévők közötti adásvételi szerződés jön létre Ön és a Szolgáltató között. A szerződéskötés nyelve a magyar. A Honlapon keresztül kötött szerződések írásbelinek minősülnek, azokat a Szolgáltató iktatja, amely által később hozzáférhetőek.

8.   A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy „a rendelhetőként” feltüntetett, ám időközben elfogyott, hiányos, vagy nem utánrendelhető termékre nem fogadja el a megrendelést, és a szerződéskötést visszautasítja, amelyről a vásárlót értesíti, az esetleges teljesített fizetés visszautalása mellett.

9.   A megrendelés visszaigazolására a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül, munkaszüneti nap illetve, többnapos ünnepek esetén pedig az ünnepet, munkaszüneti napot követő munkanapon kerül sor. Amennyiben a visszaigazolásra ezen határidőn belül nem kerül sor, úgy a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

10. Egyedi vagy saját készletről nem elérhető termékek megrendelése esetén a megrendelés szolgáltató általi visszaigazolására a gyártó által megküldött visszaigazolást követően, de legkésőbb 30 napon belül kerül sor.

11. A megrendelt és visszaigazolt termékeket személyes átvétel esetén a Szolgáltató által megküldött átvételi értesítő e-mail kézbesítésétől számított 14 napig tudja térítésmentesen a Szolgáltató tárolni. Amennyiben a vásárló a megrendelés visszaigazolásától számított 14. nap áruházi zárásáig nem jelentkezik a termékekért, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szerződéstől elálljon, amelyre tekintettel a termékek ismételten felszabadításra kerülnek, tehát eladhatók más vásárlók részére. Ebben az esetben a vásárló az esetlegesen kifizetett árnak megfelelő összegű jóváírást kap az eredeti fizetés formájában (azaz jóváírás a bankkártyára, számlára visszautalás, illetve készpénz visszafizetés).

4.  Vételár, szállítási díj, egyéb költségek, teljesítés

1.   A Honlapon található árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót, és a készlet erejéig érvényesek. Az árváltozás jogát fenntartjuk. A Honlapon lévő esetleges hibákért felelősséget nem tudunk vállalni.

2.   A Honlapon feltüntetett árak kizárólag webshopon keresztül történő megrendelés esetén érvényesek. A STAVMAT kereskedések árai és a webshopon elérhető árak, akciók eltérhetnek egymástól. 

3.   Ön a Honlap használatával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató irányába leadott és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelései fizetési kötelezettséget vonnak maguk után.

4.   A megrendelt termékek árát és a szállítás díját, valamint az esetleges egyéb költségeket Ön az alábbi fizetési módok igénybevétele útján egyenlítheti ki:

– Banki előreutalással a Szolgáltató által megküldött díjbekérő alapján/ a Szolgáltató számlavezető bankjába történő befizetéssel (Számlavezető bank: Erste Bank  Számlaszám: 11600006-00000000-75559324 )
– Online bankkártyás fizetéssel
– Utánvétel az átvétellel egyidejűleg
– Bankkártyával illetve készpénzzel, amennyiben a terméket valamelyik STAVMAT Átvételi Ponton, vagy POSTA ponton, vagy valamelyik MOL veszi át ponton.

5.   Banki előreutalással, illetve a Szolgáltató számlavezető bankjába történő befizetéssel történő teljesítés esetén kérjük, szíveskedjen a megrendelt Termékek vételárát, a fuvarozás díját és egyéb költségeket a visszaigazolt szállítási határidő előtt legalább 5 (öt) munkanappal megfizetni.

6.   200.000 Ft feletti rendelés esetén, illetve egyedi rendelésre érkező termék esetében, kizárólag előre fizetéssel (előre utalás, online bankkártyás fizetés vagy a Szolgáltató 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. szám alatti székhelyén készpénzben történő befizetés) lehetséges a megrendelést leadni.

7.   Online bankkártyás fizetés során beírt adatokat a Szolgáltató nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli, és a pénzügyi szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe ezen esetekben.
Online bankkártyás fizetés során a Szolgáltató szerződött partnere a SimplePay (OTP Mobil Kft.).

8.   A Szolgáltató fenntartja a tulajdonjogát a termék teljes vételárának vásárló általi kifizetéséig.

9.   Az átadás-átvétellel a termékben bekövetkező kár veszélyének viselése a vásárlóra száll át.

10. Kiszállítás

·           A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. (https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat), illetve a CS-SPRINT futárszolgálat (CS 80 Kft. - 1161 Budapest, Csömöri út 78-80.; web: http://cs-sprint.hu; e-mail:  info@cs-sprint.hu; telefon:+36 20·29·39·999 vagy +36 20·49·39·999)végzi Magyarország területén, az Ön által megadott szállítási címre munkanapokon. Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nincs kiszállítás. A címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap SMS-ben vagy e-mailben.

·           A megrendelt termék szállíthatóságáról minden esetben a Honlapon talál részletes tájékoztatást. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a megrendelésben visszaigazolt szállítási költségeket módosítsa, amennyiben a megrendelt termék súlyából vagy méretéből és mennyiségéből adódóan egyedi szállításra van szükség. A Szolgáltató ilyen esetekben a kiszállítás előtt köteles egyeztetni a vásárlóval.

·           A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor kérjük, haladéktalanul jelezze azt felénk.

·           A szállítási költség a termékek méretétől, súlyától és a választott szállítási és fizetési módtól függ. A szállítási költségekről Holnapunkon kap tájékoztatást. Termékeit eljuttatjuk az Ön által megadott címre, MOL pontra, Posta pontra valamint STAVMAT Átvételi Pontra, azonban postafiókcímre kézbesítés nem lehetséges.

A STAVMAT Átvételi Pontok aktuális listájáról a Honlapon talál részletes tájékoztatást. Felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy a STAVMAT Átvételi Pontok nem feltétlenül egyeznek meg a STAVMAT kereskedések elérhetőségeivel.

·           A fuvarozást a Szolgáltató fuvarozó (csomagküldő) igénybe vételével jogosult teljesíteni. Amennyiben a szállítási cím behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a Szolgáltató fele jeleznie kell a megrendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban. A behajtási engedéllyel kapcsolatban felmerülő díjak, költségek Önt terhelik. A házhoz szállítás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését. Házhoz szállítás a termékek postai címre történő leszállítását jelenti, a föld szintjével megegyező magasságban telekhatárig és/vagy a kapuig. Szintkülönbség, emelet esetén további szállítást a Szolgáltató nem vállal. Ha a teljesítés a fent említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak az Ön kifejezett kérésére és költségére ismételjük meg.

·           A Termék(ek) átvételekor Önnek, vagy az Ön képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben Ön nincs jelen a Termék átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az az Ön kockázatát és költségét képezi. A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy Ön, vagy képviselője az átvételt igazoló dokumentumot a Termék(ek) átvételekor aláírja. A szállításból eredő esetleges töréskárt Ön köteles a Termék(ek) átvételekor haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ön köteles a törött, sérült darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.

·           Raklapon kiszállításra kerülő termékek megrendelése esetén a Szolgáltató a raklap díját külön számolja fel a szállítási költségeken felül. Amennyiben a vásárló a kiszállítást követő 2 hónapon belül a raklapot sértetlen és használható állapotban visszaszállítja a Szolgáltató 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. alatti székhelyére, úgy a Szolgáltató annak díját a vásárló részére visszatéríti.

11. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma vagy hiba a vásárló által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következik be.

5.  Panaszkezelés

1.   Amennyiben a panasszal szeretne élni az átvett Termék(ek) állapotával, minőségével kapcsolatosan, azt megteheti írásban – email vagy postai küldemény útján – az alábbi elérhetőségeken:

Email: webshop@stavmat.hu
Postacím: 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3.

2.   Amennyiben a szállítással kapcsolatos panasszal kíván élni (pl. a fuvarozás során sérülés keletkezett a terméken) kérjük haladéktalanul jelezze a fenti telefonszámon. Amennyiben az átvett terméket kifogásolja, és a kifogás szemmel látható, kérjük, készítsen fotókat, melyeket küldjön el a fenti e-mail címére (töréskár esetén is!) Munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot néhány munkanapon belül a további teendők megbeszélése-, valamint a jegyzőkönyv felvétele érdekében 

3.   A panaszok elbírálási ideje legfeljebb 15 munkanap. Termékcsere esetén az ügyintézési határidőről írásban kap tájékoztatást.

4.   Amennyiben nem ért egyet a panaszkezelés módjával, észrevételét szintén a fenti e-mail címre küldött levelében jelezheti.

5.   Amennyiben a Szolgáltatóval folyatott jogvita nem rendeződik, a jogait a következő testülethez fordulva érvényesítheti.

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

6.   Amennyiben Ön a fogyasztói jogvitából származó igényét bíróság előtt kívánja érvényesíteni, akkor panaszával polgári peres eljárásban a budapesti székhelyű Pesti Központi Kerületi Bírósághoz fordulhat.

6.  Elállás

1.   Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy („Fogyasztó”), Ön a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. A Fogyasztó az elállási jogát

– a terméknek,
– több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
– több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
– ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a Fogyasztó általi, vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

2.   Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató 1. pont szerinti elérhetőségei valamelyikére. Tájékoztatjuk, hogy a Fogyasztó az elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. sz. mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával is gyakorolhatja.

3.   A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

4.   A Fogyasztó nem jogosult az elállási jogát gyakorolni

– a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
– olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
– romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
– olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
– olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
– olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
– olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából (az elállási jog azonban a Fogyasztó által kifejezetten kért javítás vagy karbantartás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatások vagy termékek vonatkozásában ilyenkor is megilleti a Fogyasztót);
– lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
– hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
– nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
– lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
– a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elálláshoz való jogát.

5.   Ha a Fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Fogyasztó kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

6.   A futárszolgálat útján postára adott termékek esetén a Fogyasztó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

7.   A Fogyasztó köteles a terméket Szolgáltató 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. sz. alatti címére és saját költségére visszafuvarozni.

8.   A termékek visszaküldésnek közvetlen költségeit minden esetben a Fogyasztó viseli. A visszaküldés becsült költsége megegyezik a Szolgáltató által küldött visszaigazolásban feltüntetett fuvarozási díjjal.

9.   A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A visszaszállított terméknek az eredeti szállítási állapotban, tartozékokkal és dokumentációval ellátva, kereskedelmi forgalomban eladható állapotban kell lennie.

7.  Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
 
1. Kellékszavatosság
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Fogyasztói szerződés esetén ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja (a számla vagy annak másolatának bemutatásával), hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – a fent ismertetett kellékszavatossági- vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

A Szolgáltató az általa forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított jótállási feltételeket biztosít, amely termékenként eltérő lehet.
A gyártó általa biztosított jótállás esetén a Szolgáltató köteles a termékkel együtt a gyártó garanciavállaló nyilatkozatát is átadni az Ön részére.
A gyártó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.  Vis maior

A Szolgáltató nem felel a vis maiorból (természeti katasztrófák, háború, forradalom, felkelés, járványügyi korlátozások, közlekedési útvonal lezárása, behozatali-kiviteli tilalmak, devizakorlátozások, embargó, bojkott, a szerződésszerű teljesítést lehetetlenné tevő súlyos üzemzavarok) eredő, vagy egyéb olyan károkért, melyekkel összefüggésben bizonyítja, hogy azt ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható körülmény okozta, és amely körülményekkel kapcsolatban nem volt elvárható, hogy azt a Stavmat Zrt elkerülje vagy az így bekövetkező kárt elhárítsa.

9.  Digitális adattartalom

A Szolgáltató az általa előállított digitális adattartalmat minden esetben PDF és/vagy szöveges üzenet formátumban küldi meg az Ön részére. Az ilyen PDF fájlok megnyitásához PDF olvasóra van szükség, amelyek az összes jelenleg jellemzően használt számítástechnikai eszköz és operációs rendszer vonatkozásában ingyenesen elérhető. A PDF dokumentumok kinyomtatásához nincs szükség speciális nyomatatóra.

A Szolgáltató rendszere előzetesen ellenőrzi az általa küldött digitális adattartalom hiba és vírusmentességét.

10. Szerzői jog

A STAVMAT weboldala, az azon található minden képi és szöveges tartalom, logók, grafikák, illetve azok elrendezése a STAVMAT tulajdonát képezik, azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag a STAVMAT kifejezett erre vonatkozó írásos engedélyével lehetséges. A weboldalon megjelenő egyes ábrák, logók, elnevezések védjegyoltalom alatt is állhatnak.

11. Adatvédelem

1.   A Szolgáltató Adatvédelmi és adatkezelési Szabályzata a Honlapon található és letölthető.

2.   A Honlapon lehetőség van más weboldalakra történő átkattintásra a linkeken keresztül. Ezekre történő ugráskor a vásárló átkerül más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, ahol a személyes adatok kezelésére a Stavmat Zrt-nek nincs befolyása. A Stavmat Zrt-t semmilyen felelősség nem terheli továbbá a kapcsolódó weboldalakon közzétett információk és adatok tekintetében.
 

12. Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platform célja, hogy a színvonalas vitarendezés lehetőségét biztosítva biztonságosabbá és tisztességesebbé tegye az online vásárlást.
Az OVR-platformon közvetlenül a kereskedővel tudja rendezni fogyasztói problémáját, meg tud állapodni a kereskedővel a problémát orvosló megoldásban, illetve megállapodhatnak abban, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyet.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr

13. Egyéb rendelkezések

Az itt nem szabályozott kérdésekben a magyar- és Magyarországon közvetlenül hatályosuló európai jogszabályok megfelelően irányadók. A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Honlapon történő tájékoztatás nyújtása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.
---

ÁSZF leírás
Hikoki G13SN2 Sarokcsiszoló Kofferrel és ajándék gyémánttárcsával

125 mm, csúszókapcsolóval, 10 500 ford./perc: 266 mm; 2,0 kg
Erős, 900 W-os motor
Hatékony munkavégzés
Puha, kényelmes markolat
Oldalfogantyú, kulcs

ST line Hobbybeton 25kg

Könnyen bedolgozható, felhasználásra kész beton, barkács célokra.

Műanyag gyeprács 50x50cm

4 cm magas. 1m = 4,4 db az illesztések miatt. Megfelelő talaj rétegrend esetében 2 300 tonna/m . 3,5 t gördülő terhet képes elviselni.
Sötétzöld és fekete színben elérhető.