A termékeknél feltüntetett várható szállítási idő tájékoztatő jellegű!
A várható szállítási időt, megrendelés követően minden esetben írásban visszaigazoljuk az aktuális készlet függvényében.
Amennyiben a visszaigazolt időpont Önnek nem megfelelő, visszaigazolást követően tud egyeztetni a kollégáinkkal.
Ezzel kapcsolatosan bármi igény, megjegyzése van, kérjük legyen szíves a megrendelésnél a "Megjegyzés" rovatba feltüntetni, hogy ezt figyelembe véve tudjuk megrendelését kezelni.
A honlapon feltüntetett árak kizárólag webshopon keresztül történő megrendelés esetén érvényesek. A STAVMAT kereskedések árai és a webshopon elérhető árak, akciók eltérhetnek egymástól.
A szállítási költség a termékek méretétől, súlyától és a választott szállítási és fizetési módtól függ. A szállítási költségekről holnapunkon kap tájékoztatást. Kérjük tegye a megrendelni kívánt terméket/termékeket a kosárba és a megrendelés véglegesítése elött a rendszer kiszámolja Önnek a szállítási költséget.
Szállítási költség tájékoztató
Ön a Honlap használatával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató irányába leadott és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelései fizetési kötelezettséget vonnak maguk után.
A megrendelt termékek árát és a szállítás díját, valamint az esetleges egyéb költségeket Ön az alábbi fizetési módok igénybevétele útján egyenlítheti ki:
– Banki előreutalással a Szolgáltató által megküldött díjbekérő alapján/ a Szolgáltató számlavezető bankjába történő befizetéssel (Számlavezető bank: Unicredit Számlaszám: 10900011-00000002-19390125)
– Online bankkártyás fizetéssel
– Utánvétel az átvétellel egyidejűleg
– Bankkártyával illetve készpénzzel, amennyiben a terméket valamelyik STAVMAT Átvételi Ponton veszi át ponton.
Banki előreutalással, illetve a Szolgáltató számlavezető bankjába történő befizetéssel történő teljesítés esetén kérjük, szíveskedjen a megrendelt Termékek vételárát, a fuvarozás díját és egyéb költségeket a Szolgáltató által megküldött díjbekérő kézhezvételét követő legkésőbb 3 munkanapon belül megfizetni.
150.000 Ft feletti rendelés esetén, illetve egyedi rendelésre érkező termék esetében, kizárólag előre fizetéssel (előre utalás, online bankkártyás fizetés vagy a Szolgáltató 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. szám alatti székhelyén készpénzben történő befizetés) lehetséges a megrendelést leadni.
A szállítási költség a termékek méretétől, súlyától és a választott szállítási és fizetési módtól függ. A szállítási költségekről holnapunkon kap tájékoztatást. Termékeit eljuttatjuk az Ön által megadott címre, azonban postafiókcímre kézbesítés nem lehetséges.
A megrendelt termék szállíthatóságáról minden esetben a honlapon talál részletes tájékoztatást. Megrendelés végelegesítése elött minden esetben kijelzi a rendszer a szállítási költséget a felmerülő költségekkel együtt.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a megrendelésben visszaigazolt szállítási költségeket módosítsa, amennyiben a megrendelt termék súlyából vagy méretéből és mennyiségéből adódóan egyedi szállításra van szükség. Ilyen esetekben a kiszállítás előtt minden esetben egyeztetünk Önnel.
Raklap költség:
Raklap díj minden raklapos kiszállítás mellé a szállítási költségen felül felszámításra kerül. Abban az esetben amennyiben eredetileg a rendszer által meghatározott raklap mennyiség eltér, kollégáink erről minden esetben tájékoztatják a Megrendelőt.
Amennyiben a vásárló a kiszállítást követő 3 hónapon belül a raklapot sértetlen és használható állapotban visszaszállítja a Szolgáltató 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. alatti székhelyére, úgy a Szolgáltató annak díját a vásárló részére visszatéríti.
Személyes átvétel:
A STAVMAT Ponton történő átvétel ingyenes. Raklap költséget csak a helyszínen számolunk fel abban az esetben ha a Vásárló igényt tart raklapra. Nagyobb mennyiség megrendelése esetén előfordulhat, hogy az átvételt több részletben tudjuk megoldani. Ezzel kapcsolatban minden esetben felveszi a kapcsolatot az ügyintéző a megrendelővel és a részleteket, feltételeket leegyezteti. A STAVMAT Ponton történő átvétel ingyenes, mivel az adott telephelyre történő átszállításra, odajuttatásra nem minden esetben tudunk “időgaranciát” vállalni.
Webshopunk több ezer terméke közül nem mindegyik érhető el azonnal minden átvételi pontunkon! Az átvétel várható idejét minden esetben visszaigazoljuk.
Kérjük, hogy mielőtt személyesen átvenné a terméket a kiválasztott STAVMAT ponton, várja meg ügyfélszolgálatunk e-mailjét, hogy a termék átvehető!
Csomagszállítás:
A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. (https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat), a CS-SPRINT futárszolgálat (CS 80 Kft. - 1161 Budapest, Csömöri út 78-80.; web: http://cs-sprint.hu; e-mail: info@cs-sprint.hu; telefon:+36 20·29·39·999 vagy +36 20·49·39·999), illetve a GLS Hungary futárszolgálat (https://api.gls-group.eu/HU/hu/kontakt/elerhetoseg) végzi Magyarország területén, az Ön által megadott szállítási címre munkanapokon.
Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nincs kiszállítás. A címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap SMS-ben, telefonon vagy e-mailben.
A címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap SMS-ben, telefonon vagy e-mailben.
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük.
Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor kérjük, haladéktalanul jelezze azt felénk.Termékeit eljuttatjuk az Ön által megadott címre.
A fuvarozást a Szolgáltató fuvarozó (csomagküldő) igénybe vételével jogosult teljesíteni. Amennyiben a szállítási cím behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a Szolgáltató fele jeleznie kell a megrendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban. A behajtási engedéllyel kapcsolatban felmerülő díjak, költségek Önt terhelik. A házhoz szállítás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését. Házhoz szállítás a termékek postai címre történő leszállítását jelenti, a föld szintjével megegyező magasságban telekhatárig és/vagy a kapuig. Szintkülönbség, emelet esetén további szállítást a Szolgáltató nem vállal. Ha a teljesítés a fent említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak az Ön kifejezett kérésére és költségére ismételjük meg.
A Termék(ek) átvételekor Önnek, vagy az Ön képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben Ön nincs jelen a Termék átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az az Ön kockázatát és költségét képezi. A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy Ön, vagy képviselője az átvételt igazoló dokumentumot a Termék(ek) átvételekor aláírja. A szállításból eredő esetleges töréskárt Ön köteles a Termék(ek) átvételekor haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ön köteles a törött, sérült darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.
Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy törött, kérjük ne vegye át a futártól. További részletek az
ÁSZF –ben leírtak szerint.